Aquest cop marques (.xls)

Després de trencar-nos el cap amb els nano pops, símbols, nanopersonatges, cubiseries o els nano cats d’elforat.net, arriba el marques. Aquest cop no es tracta ni de grups de música ni de símbols nacionals, sinó de logotips.

L’objectiu de les campanyes publicitàries no és inundar les parades d’autobús, els cercadors d’internet ni la televisió amb la imatge de la marca que anuncien: l’objectiu és inundar el nostre cervell consumista. I com a consumidors només sóm un objectiu, el target.

Sempre és igual: volen que el target recordi i reconegui la marca. I amb el permís de Naomi Klein (NO LOGO), d’això va el joc que us proposo: encertar les marques, almenys les que tenim posicionades a la matèria grisa sense saber-ho. Que tremolin les agències de publicitat perquè les posarem a prova. 😉

Una pista que em vaig trobar per sorpresa a l’armari de la cuina:

Jo ja en tinc un 90% complet, del que n’estic molt orgullós. Només me’n falten 24, que són la 10, 12, 13, 16, 36, 39, 76, 85, 88, 91, 95, 114, 126, 149, 153, 157, 184, 188, 199, 202, 207, 209, 211 i la 239. Sabeu quines són?

Subscriu-te ara per no perdre't cap novetat! Fes-ho per e-mail o via RSS.

Aquesta entrada ha esta publicada en OK. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *